Dag 1 Marrakech - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Carolien Driest - WaarBenJij.nu Dag 1 Marrakech - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Carolien Driest - WaarBenJij.nu

Dag 1 Marrakech

Door: Carolien

Blijf op de hoogte en volg Carolien

14 Maart 2014 | Marokko, Marrakesh

Vanochtend was het dan zover. De reis naar Marokko kan begiinnen Om 07:00 uur liep de wekker af. Bij het openen van de gordijnen was er helaas maar een klein stukje van de wereld te zien. Potdichte mist! Gelukkig verliep de reis naar Schiphol voorsppedig met een koffiestop bij Renate in Amersfoort. Met een half uur vertraging gingen we de lucht in. Wel een strenge veiligheidscontrole. We moesten dit keer zelfs onze schoenen uitdoen. Na een relaxte vlucht met weinig bewolking landden we om 17:00 dan op het vliegveld in Marrakech. De douaneformaliteiten waren lang en traag. Minstens een uur in de rij gestaan. Hotel Al Kabir is oud maar wel gezellig in Marokkaanse stijl. Het diner bestond uit een ondefinieerbare soep met lekker vers stokbrood, een stukje kip en een kwart aardappel en zo;n 50 tal olijven. Lachen! Nu moe en lekker slapen. Om 6:45 weer op morgen ochtend. Wordt vervolgd.....

• 15 Maart 2014 - 16:26

Annelies:

Veel plezier, we volgen jullie!