Voorpret - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Carolien Driest - WaarBenJij.nu Voorpret - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Carolien Driest - WaarBenJij.nu

Voorpret

Door: Carolien

Blijf op de hoogte en volg Carolien

29 Januari 2014 | Nederland, Middelburg

Ook deze reis zal ik weer proberen verslag te doen van alle belevenissen. In plaats van iedereen afzonderlijk te mailen maak ik deze keer gebruik de site waarbenjij.nu. Als het goed is krijgen jullie een email met het reisverslag en of kunnen jullie alles lezen op deze pagina. Ik heb alles ook aan Facebook gekoppeld, dus twee vliegen in één klap. Heb geen idee of het werkt, vandaar deze intro als test. Heb ik natuurlijk op vakantie allemaal geen tijd voor .Mocht je de verslagen niet op prijs stellen of juist wel, laat het ff weten zodat ik de mailinglijst kan aanpassen. Aftellen maar, nog 6 weken voor vertrek!

• 29 Januari 2014 - 04:06

Willem Van Den Driest:

Hey , das wel profie zo'n site !
    Ik hoop dat je een hele leuke, en vooral warme vakantie mag hebben samen met Arthur.